13 September 2009

Ull-i

3 comments:

  1. åh, mysig bild!

    det blir en speciell effekt när man täcker ögonen med nånting annat. jag får en nästan lite otäck känsla faktiskt. men tolka det inte fel för den är ju välgjord!

    är det fåren i hagen vid dig som du fotat? :P

    skulle jag däremot få ändra nånting skulle jag nog vilja ha nånting i mitten där nere på ullet, dvs lite ovanför där den klipper för att försöka bryta upp den starka kanten lite.

    jag tycker du e grym, fler foton tack!
    puss

    ReplyDelete
  2. Jaaa, fåren vid hagen! Dom höll på att gnaga sönder mina gummistövlar medan jag stod och tog kort på dom.
    Menar du att det skulle vara lite whitespace mellan bilderna?

    ReplyDelete
  3. hahaha! dom kanske får för lite mat!

    nä inte white space, jag tänkte istället nånting så man inte känner av kanten så mycket.rent kompositionellt dras ögat uppåt mot fårets ögon och så är det inget där! eller jo ull iofs ;) hehe ööhhhmm jag kanske bara svamlar lite men jag har ändå en känsla av att det borde vara nånting där. en blomma, ett löv, bengt?

    det blir ett så tvärt slut annars..
    (bara ett förslag)

    ReplyDelete